Az év végéhez közeledve minden cég igyekszik lezárni az adott évet és készülni az újra. A Dr Clean Kft-nek ez már szeptember-októberben elkezdődött. Az év ezen szakaszában igyekszünk minden partnerrel személyesen, vagy telefonon értékelni az együttműködést és tárgyalni a következő évről.
A jelenlegi kimondottan érzékeny gazdasági helyzetben ez még fontosabbá vált, mint a korábbi években.
Az ingatlanüzemeltetés költségei minden fronton az egekbe szálltak, az infláció 20% felett áll és 16-18%-os béremelést fogadott el a kormány. Egy takarító cég ezen hatások mindegyikét elszenvedi több fronton is. A projektek fentarthatósága mellett a cég fenntartása is költségesebbé vált, ami nekünk is felül kellett vizsgálni.
Az ügyfelek költségei is megnövekednek, így még érzékenyebbek egy, a takarító cég által kezdeményezett díjemeléssel szemben. A Dr Clean Kft. célja az ide évfordulós díjkorrekciókkal a szolgáltatásunk értéken tartása, hogy a következő, 2023-as évben is fenntarthatóan és stabilan biztosíthassuk ügyfeleinknél a szolgáltatást.
Igyekeztünk rugalmasan és megértően állni ügyfeleink kihívásaihoz és olyan kompromisszumos megoldásokat kerestünk, ami mindkét félnek kedvező. Ezért előfordult, hogy a heti alkalomszám csökkentése mellett meg tudtuk tartani, vagy csökkenteni a díjakat, felülvizsgáltuk a műszaki tartalmat és optimálisabb, költséghatékonyabb csomagokat hoztunk létre. Emellett szükség volt az elégedettségen alapuló kapcsolatokra és az ügyfelek megértésére is, hogy mi is nehéz helyzetbe kerültünk. Mindezen tényező összhatására ügyfeleink nagy többségével együtt tervezhetjük a következő évet.
Amire számítottunk, sajnos az is bekövetkezett, hogy nem minden partnerünket tudtuk megtartani. Előfordult, hogy ügyfél kötelező pályázatot írt ki, olyan költségcsökkentési igényt fogalmazott meg, amit sajnos nem tudtunk tartani, vagy koncepciót váltott és áttért saját alkalmazotti megoldásra.
A Dr Clean Kft. minden partnerével az őszinte kommunikációra helyezte az alapot, ezért minden veszteséget megértéssel fogadtunk, és nem zártuk ki, hogy újra üzleti kapcsolatba kerülhetünk ezen cégekkel.
A külső gazdasági változások mellett belső változások is történnek a cégben, melyeket igyekszünk úgy koordinálni, hogy ügyfeleink ne, vagy csak kis mértékben érzékeljék. A következő évre célunk a hatékonyságunk növelése, a belső és külső stabilitás megteremtése, és minőségi szolgáltatás biztosítása. Pozitívan és nagy reményekkel tekintünk az új évre, hisszük, hogy felül tudunk kerekedni a kihívásokon és erős csapatunkkal közösen dolgozhatunk a cég és ügyfeleink elégedettségének érdekében.
Ezen pozitív gondolatokkal kívánunk minden Kedves Partnerünknek, Olvasónak és Jövőbeli Ügyfelünknek Kellemes Ünnepeket!