• Főoldal
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink
    • Napi iroda takarítás
    • Ipari takarítás
    • Nagytakarítás és speciális takarítás
    • Őrzés-védés
    • Kertészet
  • Állás
  • Blog
  • Árajánlat
  • Főoldal
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink
    • Napi iroda takarítás
    • Ipari takarítás
    • Nagytakarítás és speciális takarítás
    • Őrzés-védés
    • Kertészet
  • Állás
  • Blog
  • Árajánlat

Takarítási szolgáltatás – gyakori kérdések

  • doctorclean
  • szeptember 22, 2021
takarítási szolgáltatás

A takarítási szolgáltatás kapcsán gyakran felmerül néhány ismétlődő kérdés az ügyfeleinknél.

Mitől professzionális a takarítási szolgáltatás?

Attól, hogy alaposan van felmérve a kondíciókat illetően, az adott területnek milyen takarítási szolgáltatásra (gyakoriság, munkafolyamatok, feladattípusok, stb.) van szüksége, és a takarítás professzionálisan van elvégezve.

Célunk:

Professzionális és szakszerű takarítási szolgáltatást nyújtani hosszú távon és fenntarthatóan Ügyfeleink számára!

Gyakran felmerülő kérdések

Gyakran felmerülnek az alábbi kérdések, amikor megkeresnek bennünket:

  • Milyen rendszereséggel érdemes takarítani az irodaterületeket?
  • Mitől függ a gyakoriság?
  • Mikor érdemes a takarítást végezni?
  • Mi tartozik a napi takarításba?

A szakszerű takarítás kulcsa, ezen kérdések alapos megválaszolása a takarítási szolgáltatás megkezdése előtt.

A takarítási szolgáltatás rendszeressége

Azt, hogy milyen típusú takarítási feladatokat milyen rendszerességgel kell az adott területen elvégezni, ez minden esetbenaz Ügyfél igényétől függ.

Ettől függetlenül az adott iroda forgalma, a helyiségek mérete, illetve az ott végzett tevékenységek alapján mi is javaslatot teszünk a gyakoriságokra.

Kisebb forgalmú, kis alapterületű irodák általában heti 2-3 alkalommal veszik igénybe a takarítási szolgáltatást, míg a nagyobb létszámot foglalkoztató cégeknél naponta érdemes a takarítási feladatokat elvégezni.

Mi mindig azt ajánljuk, a takarítási szolgáltatás legyen minél gyakoribb, hiszen a tisztaság, a professzionális szolgáltatás érzését a naponta elvégzett takarítás adja meg.

A takarítási szolgáltatás ideje

Mikor érdemes a takarítást elvégezni? Ebben mindig az ügyfél igényeihez alkalmazkodunk, azonban érdemes belegondolni, hogy leghatékonyabban akkor végezhető el a takarítás, mikor a területet használók már, vagy még nem tartózkodnak ott. Ezért mi a munkaidő utáni délutáni vagy esti, illetve a munkaidő előtti hajnali, reggeli takarítást szoktuk javasolni.

Napi takarítási szolgáltatás

Napi takarítás alatt a naponta használt területek általános elszennyeződését értjük: napi szintű porosodás, szemét felhalmozódása az irodaterületeken, szennyes edények felgyülemlése a konyhában, mosdók napi szintű elkoszolódása, stb.

Konyhák, szaniterek esetében az általunk javasolt takarítási gyakoriság a naponta elvégzett feladatokat jelenti, valamint az egész terület leszemetelése mindenképpen indokolt.

Szokványosan az irodaterületeknél a portörlés gyakorisága igény esetén lehet heti 5 alkalom, de a heti 3 illetve kérésre akár csak heti 1 alkalom is megfelelő lehet olyan kisebb forgalmú irodákban – illetve ami légkondicionálóval rendelkezik – ahol az ablakok nincsenek nyitva, így nem porolódik olyan intenzitással.

Az irodaterületeken a napi takarítási feladatok a következők lehetnek:

  • Szemetes edények ürítése illetve cseréje
  • Szelektív hulladék esetén a szemét (papír, fém hulladék) kijelölt helyre történő kivitele
  • Asztalok szabad területeinek vegyszeres letörlése
  • Kapcsolók, ajtókilincsek környékének tisztítása, fertőtlenítése
  • Szociális helyiségek fertőtlenítő takarítása, tükör tisztítása, csempefelület napi szennyeződésének eltávolítása
  • Konyha napi szintű rendben tartása: szennyes edények mosogatógépbe való bepakolása, pult, asztalok vegyszeres letörlése, csapok vízkőmentesítése
  • Fogyóanyagok napi szintű feltöltése
  • Teljes járófelület porszívózása
  • Hidegburkolat esetén a járófelület nedves vegyszeres felmosása
  • Ajtókról és üvegfelületekről a látható szennyeződések, ujjnyomok eltávolítása

+1 Miért érdemes nagytakarítással kezdeni egy napi takarítási együttműködést?

Az esetek többségében a cégek, intézmények életében akkor kerül sor takarító cég váltásra, mikor az előző szolgáltatóval nincs megelégedve az érdeklődő. Ilyenkor előfordul, hogy egy alapvetően nem tiszta állapotban kerül sor az átadásra, mely még a korábbi partner hibái miatt áll fenn. Ekkor szoktuk javasolni, hogy kezdéskor egy nagytakarítással induljon el az együttműködés, hogy tiszta lappal indulhassunk újdonsült ügyfeleinknél.

Ez két okból is fontos lépés lehet. Egyrészről a tisztaságérzet így kezdetektől fennállhat, melyet fenn kell tartani a napi takarítás során, másrészt pedig, a korábbi szolgáltató hibáit, melyeket az új takarítói csapattal hosszabb távon lehet csak kijavítani, nem lehet felróni az új partnernek.

Legyen Ön is elégedett ügyfelünk!

Válasszon olyan takarító céget, aki professzionális takarítási szolgáltatást nyújt Önnek. Nézze meg irodatakarítás szolgáltatásunkat és kérjen ajánlatot!

Megosztás:

További bejegyzések

Költséghatékonyság az üzemeltetésben – Hogyan csökkenthetők a rejtett költségek szakértői szemmel?

Ha egy üzleti ingatlan meghaladja az 1000 m²-es méretet, az üzemeltetés már nem egyszerű logisztikai kérdés – stratégiai döntéseket igényel.Sokan azt gondolják, hogy a költségek

A zöld környezet: luxus vagy szükséglet?

Sokan azt gondolják, hogy egy céges kert, egy zöld terület csupán esztétikai kényeztetés, amit kizárólag a prémium irodaházak engedhetnek meg maguknak, de vajon valóban csak

5 jel, hogy itt az ideje takarítószolgáltatót váltani

A tisztaság nem luxus, hanem alapelvárás – különösen, ha üzleti ingatlanról van szó. Egy irodaház, raktár vagy kereskedelmi létesítmény takarítása nem csupán esztétikai kérdés: hatással

Ügyféltörténet: Miért váltott ránk egy budapesti irodaház?

Egy 8 szintes épület, sok bérlő – és egy döntés, ami megváltoztatta a mindennapokat 2024 végén kereste meg cégünket, a Dr Clean Kft.-t egy budapesti

Szeretné mindig tisztán látni a lehetőségeit?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön elsőként a legújabb iparági trendekről, innovatív takarítási technológiákról és költséghatékony megoldásokról.

1000 m²-nél nagyobb alapterületű ingatlanok takarítási szakértője Magyarország egész területén.

Irodák, irodaházak, gyártó és logisztikai épületek, egészségügyi és vendéglátó intézmények rendszeres és eseti takarításában állunk rendelkezésükre!

Facebook-f Linkedin
Elérhetőségeink
  • 1139 Budapest, Hajdú utca 42. 2. em 215.
  • +36 1 700 4221
  • info@doctorclean.hu

Oldalak

  • Impresszum
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Pályázat
  • Impresszum
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Pályázat

Garancia a minőségre:

© 2025 All Rights Reserved.

Széchenyi 2020 logó az alsó pozícióban