Irodatakarítás, irodaház takarítás:
Az ajánlatkéréstől a sikeres közös munkáig, azaz a doctorclean folyamat
Irodatakarítás, irodaház takarítás Budapesten és környékén.
Dr Clean Kft: az igényes munkahelyek profi takarítója.
Mi várja ügyfeleinket az ajánlatkérés után?
Erre a kérdésre szeretnénk választ adni ebben a bejegyzésben. A következőkben betekintést nyújtunk a Dr Clean Kft. kulisszái mögé és eláruljuk, hogyan igyekszünk a legpontosabban felmérni az érdeklődő irodák, irodaházak takarításra vonatkozó igényeit, és eljutni a mindkét fél számára előnyös és gyümölcsöző kapcsolatig.
1. Kapcsolatfelvétel
Irodatakarítás iránt érdeklődhetnek ügyfeleink a weboldalon kitöltött ajánlatkérő űrlapon keresztül, telefonon, vagy ismerős, ajánlás által. Minden esetben a kereskedelmi vezető kijelöl egy kereskedelmi menedzsert a projekthez, aki 24 órán belül felveszi az iroda megadott képviselőjével a kapcsolatot. Először telefonon egyeztetnek pár fontos részletet az irodatakarításról, mely alapján a cég felkészül az első személyes találkozóra.
2. Ingyenes helyszíni felmérés
Ezután egy helyszínbejárás következik, melyre egy kijelölt területi vezető is elkíséri a kereskedő kollégát. A takarítási terület megismerése során figyelmet fordítunk az irodaterületek tagoltságára, a helyszínek kihasználtságára, a padlóburkolatokra, bútorfelületekre, és még sorolhatnánk. Fontos részlet, hogy heti hány alkalmas irodatakarítás az elvárás, ehhez tudjuk igazítani a takarítás műszaki tartalmát. Minden alkalommal kitérünk a kifejezetten minden nap elvárt takarítási feladatok listájára, illetve a ritkában, esetleg havonta vagy negyedévente szükséges feladatokra is.
Az iroda, irodaház szaniter, illetve konyha és étkező helyiségeiben megfigyeljük a használt higiéniai fogyóanyagokat is, melyekre igény szerint készítünk egy árlistát az ajánlati dokumentumban. A felmérés során a nagytakarításokhoz igényelt technológiát is megvizsgáljuk, értve ezalatt például, hogy egy külső ablaktisztítást milyen módszerrel, alpintechnikával vagy esetleg ozmózisos géppel lehet-e megoldani vagy akár elegendő lehet a kézi erő is.
3. Irodatakarítás árajánlat megküldése
Az iroda, irodaház bejárását követően az egyeztetett határidőre elkészítjük az irodatakarítás árajánlatot, a telefonon és személyesen megbeszélteket és az tapasztalatainkat ötvözve, melyet mind a szakmai, mind a kereskedelmi vezető jóváhagyásával küldünk ki az ügyfélnek. Ez a részlet azért fontos a folyamatban, mert így kivitelezési szempontból is egy biztonsággal megvalósítható, fenntartható konstrukciót tudunk az érdeklődőnek nyújtani. Az ajánlat kiküldését követően van lehetőség az ajánlat tartalmán módosítani, a feladatok listáját, és gyakoriságát is tudjuk korrigálni igény szerint.
4. Irodatakarításra vonatkozó szerződéskötés
Amennyiben az ügyfél minket választ leendő partnerének, elkezdődik a szerződéskötési folyamat. Elkészítjük az irodatakarítás szolgáltatásra vonatkozó szerződési tervezetünket, melyet véleményezésre elküldünk az adott iroda, irodaház képviselőjének. Az egyeztetési folyamat végén pedig egy mindkét fél számára előnyös szerződés születik meg. Abban az esetben, ha az adott cég ragaszkodik a saját szerződéses formulájához, a folyamat megfordul, és mi véleményezzük és egészítjük ki a kapott dokumentumot.
5. Irodatakarítás megszervezése
A közös munkára felkészülve a területi vezető veszi át a kommunikációban a stafétát, hiszen a kivitelezés megszervezése kerül előtérbe, Kiválasztásra kerülnek az irodatakarító csapat tagjai, beszerezzük és megrendeljük a szükséges eszközöket és tisztítószereket, valamint egyeztetünk az iroda illetékeseivel a takartandó területre való bejutás körülményeiről.
6. Minőségirányítás
Az első hetekben, míg beáll a rendszer a területi vezető szorosan figyelemmel kíséri az irodatakarítást, majd később rendszeres és szúrópróba szerű ellenőrzéseket is végez. Az első hónap végén kerül kiküldésre egy ügyfélelégedettség mérésére szolgáló kérdőív, melyben várjuk az ügyfél véleményét a kapcsolattartásról, a problémamegoldásról, a takarító személyéről, a szolgáltatás tartalmáról és egyéb felmerülő tényezőkről. A kérdőívben visszaérkezett válaszokat adaptáljuk a szolgáltatás folyamatába. A későbbiekben átlagosan félévente küldjük ki a kérdéssort.